U bent hier
De Verandering werkt… ook in Kapelle-op-den-Bos
Zes jaar geleden kozen we voor verandering en sindsdien is er keihard gewerkt om Kapelle-op-den-Bos naar een hoger niveau te tillen. De resultaten zijn indrukwekkend.
Project 31: Gemeentelijke communicatie
De nood aan modernisering van de communicatie en aan verdere digitalisering van onze diensten was groter dan ooit. De coronacrisis dwong ons sneller te schakelen.
De nieuwe, gebruiksvriendelijke website biedt uitgebreide informatie over de gemeentelijke diensten, reglementen, retributies, evenementen, enz. Het e-loket vergemakkelijkt de toegankelijkheid van de diensten en klachten en meldingen kunnen eenvoudigweg online doorgegeven worden. De Kapellebon kan via de website aangekocht worden.
Omdat tweerichtingscommunicatie belangrijk is, stimuleren initiatieven zoals het digitaal participatiekanaal 'Kapelle Spreekt', infomarkten en bewonersvergaderingen de burgers om actief deel te nemen aan gemeentelijke projecten.
Digitale informatieborden in openbare gebouwen geven onder meer actuele informatie over evenementen, sensibiliseringscampagnes en openingsuren,...
Het gemeentelijk informatieblad ‘Infokanaal’ blijft de belangrijkste informatiebron voor onze inwoners die minder digitaal actief zijn. Het werd in een mooi hedendaags jasje gestoken.
Dankzij deze inspanningen ontwikkelde het Lokaal Bestuur zich tot een moderne, transparante en verbindende partner van de Kapellenaren. De verandering werkt écht, ook in Kapelle-op-den-Bos!
Hou ons in het oog, morgen meer…